ԼԼիլիթ Ասատրյան

2023 թվականի հունվարի 1-ից նվազագույն աշխատավարձի չափը կբարձրացվի․ 68 000-ի փոխարեն կլինի 75 000 դրամ

2023 թվականի հունվարի 1-ից նվազագույն աշխատավարձի չափը կբարձրացվի․ 68 000-ի փոխարեն կլինի 75 000 դրամ

2023 թվականի հունվարի 1-ից նվազագույն ամսական աշխատավարձի չափը կբարձրացվի՝ 68 000 ՀՀ դրամի փոխարեն կսահմանվի 75 000 ՀՀ դրամ: Կառավարությունն այսօրվա հավանություն է տվել «Նվազագույն ամսական աշխատավարձի մասին» օրենքում փոփոխությունների նախագծին։

 

Արդյունքում՝ աշխատաշուկայում պետական հատվածի 28,7 %-ի (77 483 աշխատողի) և մասնավոր հատվածի 31,5%-ի (209 723 աշխատողի) մոտ կավելանա աշխատանքի վարձատրությունը։ Այսինքն՝ պետական և մասնավոր հատվածներում ընդհանուր առմամբ կավելանա աշխատողների 30,7 %-ի (665 546 աշխատողի) վարձատրությունը։

 

Պետական բյուջեում աշխատանքի վարձատրությանն ուղղվող ծախսերը կավելանան տարեկան շուրջ 15,3 մլրդ դրամով, իսկ մասնավոր հատվածում՝ շուրջ 94,2 մլրդ դրամով։ Այսինքն՝ պետական և մասնավոր հատվածներում ընդհանուր առմամբ աշխատանքի վարձատրությանն ուղղվող ծախսերը կավելանան տարեկան շուրջ 109,5 մլրդ դրամով։

Դիտումներ

logo

Official broadcaster of the Eurovision Song Contest

Eurovision

Ներբեռնեք հավելվածը

qr
App StoreGoogle Play
FacebookXInstagramYouTubeLinkedIn

©2026 1tv.am

Նախագծվել է՝ MATEMAT-ում