Հրատարակչական գործում կորոնավիրուսը թեմաներն ավելացրեց, պակասեցրեց սպառումը:
Կարդալիս թղթի բույրն առնել սիրող ընթերցողներն անգամ անցան օնլայն հարթակ: Եթե գիրքն անգամ օնլայն չեն ընթերցում, պատվիրելուց միևնույն է ստիպված են դիմել համացանցի օգնությանը, գրքի բիզնեսն էլ հարմարվեց նոր պայմաններին:
Թեև վաճառքի ծավալը նվազել է, բայց դրականն էլ են տեսնում՝ կորոնան չլիներ, օնլայն առևտրի մշակույթն այսքան արագ չէր զարգանա:
Գրահրատարակչությունը թագավարակի օրերին: Հովհաննես Վարդանյանի ռեպորտաժը: