Տիրապետելով ընդամենը մի քանի գաղտնիքների ու հնարքների՝ մենք կարող ենք ստանալ լավ արդյունք:
Հնում որեւէ բան տարածելու համար մարդու գործիքն իր խոսելու ունակությունն էր, հիմա մի քլիք, խորամանկ մի գրառում ու բոլորը գիտեն քո մասին: Սա այն է, ինչ անում է հանրային կապերի մասնագետը:
Հանրության ուշադրությունը որեւէ նախաձեռնության վրա սեւեռելը PR մասնագետի առաքելությունն է: Բայց սեփական հմտություններից բացի, PR-ի համար կարեւոր գործիք են նաեւ սոցցանցերը: Այստեղ կենտրոնացած է սպառողների մի ամբողջ բանակ:
Յուրաքանչյուր նախաձեռնության հաջողությունը կախված է ճիշտ PR-ից: Տիրապետելով ընդամենը մի քանի գաղտնիքների ու հնարքների՝ հնարավոր է ստանալ լավ արդյունք:
Մանրամասները՝ տեսանյութում