Գնված թանկարժեք գծային մեքենաներն ամբողջությամբ փոփոխել են երկաթուղու ավանդական մասնագիտությունների ցանկն ու պարզեցրել աշխատանքը:
Սանահինի մեքենայացված գծային ուղեմասը իր տեսակի մեջ առաջինն է ոչ միայն Հայաստանի, այլեւ երբեմնի անդրկովկասյան երկաթուղու պատմության մեջ:
Ձեռնարկությունը մեր երկրի տարածքում իրականացնում է շուրջ 720 կմ երկարության ուղեգծերի ու պաստառների նորոգում եւ վերակառուցում:
Մինչեւ այժմ այդ եւ անհրաժեշտ ստանդարտների ապահովման աշխատանքներն իրականացվում էին ձեռքի աշխատանքի միջոցով: Գնված թանկարժեք գծային մեքենաներն ամբողջությամբ փոփոխել են երկաթուղու ավանդական մասնագիտությունների ցանկն ու պարզեցրել աշխատանքը:
Մանրամասները՝ տեսանյութում